Cennik zaproszeń
Zaproszenia przydają się przy wielu okazjach. Studniówki, wesela, chrzciny, bankiety, zjazdy, rocznice - to dopiero początek długiej listy imprez, które nie mogą się obejść bez zaproszeń. Najlepiej, żeby pierwsza strona składanego zaproszenia była ozdobna i wyrażała nastrój zbliżającego się spotkania. Wewnątrz najczęściej wpisujemy jego treść. Imienny wpis podnosi rangę zaproszenia. Warto też pamiętać o dokładnym określeniu daty i miejsca wydarzenia, a nawet szczegółów harmnogramu. Z doświadczenia wiemy, że przy dacie dobrze jest pisać nazwę dnia tygodnia. To ułatwia przyswojenie terminu - zwłaszcza kiedy podawany jest z dużym wyprzedzeniem
Nakład* | Cena za 1 szt. |
---|---|
1 - 2 | |
3 - 4 | |
5 - 9 | |
10 - 19 | |
20 - 49 | |
50 - 99 | |
100 - 149 | |
150 - 199 | |
200 - 299 | |
300 - 499 | |
500 - 699 | |
700 - 999 | |
1000 - ... |
Cennik obejmuje całkowity koszt zaproszenia wykonanego z gotowego projektu.
Koszt projektu na zamówienie: od 61,50 zł do 184,50 zł - zależnie od złożoności.
Koszt adaptacji naszego gotowego projektu: od 36,90 zł do 61,50 zł - zależnie od złożoności.
Produkcja zaproszeń: 1-5 dni roboczych.
Zaproszenia wykonujemy z wysokogatunkowego papieru powlekanego (250g).
System rabatowy dla agencji reklamowych.
Rodzaj | Cena za 1 szt. |
---|---|
Koperta | GRATIS |
Druk powtarzalnej treści zaproszenia. (np. nazwa organizatora, logo, datę i miejsce imprezy. Rodzaj, kolor i ułożenie tekstu - według upodobania klienta). | GRATIS |
Personalizacja zaproszenia (indywidualny nadruk na każdym egzemplarzu, np. nazwisko, imię lub numer) | |
Personalizacja koperty (indywidualny nadruk na każdym egzemplarzu, np. nazwisko, imię lub numer) | |
Dodatki zamawiać i opisywać w e-mailu lub (w przypadku zakupów bezpośrednio przez koszyk internetowy) w rubryce "uwagi". |
* - W cenniku pod pojęciem Nakład rozumie się zawsze pewną liczbę jednorodnych produktów (wykonanych z tego samego wzoru - projektu). W przypadku nakładów niejednorodnych (mieszanych z różnych wzorów) prosimy o cenę jednostkową pytać obsługę sklepu - telefonicznie lub mailowo.