80 lat Wisłok Strzyżów
Proporczyk wz16333
Został wykonany dla innego klienta.
Projekty archiwalne mogą być inspiracją przy zamawianiu
nowych wzorów (np. mailowo lub telefonicznie).
Nakład* | Cena za 1 szt. |
---|---|
Więcej / mniej cen - kliknij |
Zadruk dwustronny pełnokolorowy,
zabezpieczony laminatem foliowym.
Obszycie ozdobnym sznurkiem, z którego
jest też wykonane ucho do zawieszania.
Oto typowe kroje proporczyków:




Rodzaj | Dopłata za 1 szt. |
---|---|
Dodatkowy powtarzalny napis (np. z nazwą szkoły, przedszkola, grupy czy klasy) | Pow. 50 szt. GRATIS |
Personalizacja magnesu (indywidualny nadruk na każdym egzemplarzu, np. nazwisko, imię lub numer) | |
Dodatki prosimy zamawiać i opisywać w e-mailu lub (w przypadku zakupów przez koszyk internetowy) w rubryce "uwagi". |
Przypinka z okazji 80-lecia Klubu Piłkarskiego Wisłok Strzyżów ma dwustronny design. Na jednej stronie znajduje się logo klubu piłkarskiego, z napisem "MKS 'WIŚŁOK' STRZYŻÓW 1945", w kolorach niebiesko-czerwonych. W tle widoczna jest stylizowana tarcza z herbem miasta Strzyżów. Na drugiej stronie przypinki znajduje się dynamiczna grafika z piłką nożną oraz dużym napisem "80 LAT WIŚŁOK STRZYŻÓW 1945-2025", otoczoną falami w kolorach niebiesko-biało-czerwonych, symbolizującymi zarówno radość z obchodów, jak i piłkarską energię. Całość jest energetyczna, żywa i świętuje 80-lecie klubu, ukazując zarówno jego historię, jak i pasję. Przypinka jest doskonałą pamiątką z obchodów rocznicy i wydarzeń związanych z klubem sportowym. Przypinki okrągłe oferujemy w ośmiu rozmiarach oraz z różnymi rodzajami wykończeń (tyłów).
Czy przypinka jest spersonalizowana?
Tak, przypinkę można spersonalizować, np. przez dodanie daty wydarzenia lub innych szczegółów.
Jaki jest styl graficzny tej przypinki?
Przypinka ma dynamiczny, sportowy styl, z elementami piłkarskimi i klubowymi, co podkreśla radosny charakter obchodów.
Czy przypinka jest dostępna w różnych rozmiarach?
Tak, przypinka dostępna jest w ośmiu różnych rozmiarach, co umożliwia dopasowanie do indywidualnych preferencji.