Reklamacje i zwroty
Reklamacja
- Zamawiający może składać reklamację dotyczącą wyrobu.
- Reklamację można składać pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres Agencji Reklamowej SPOKO. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Zamawiającego
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Zamawiającego
- dowód zakupu wyrobu
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
- Reklamacja nie zostanie uznana jeśli wskazane przez Zamawiającego dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Zamówienia, którego reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Zamawiającym.
- Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Agencję Reklamową SPOKO poprawnie złożonej reklamacji.
- O rozstrzygnięciu reklamacji Zamawiający zostanie poinformowany pocztą elektroniczną lub tradycyjną.
- Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.) powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w wyrobie
- uszkodzenia lub odbarwienia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji wyrobu
- uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się wyrobu
- uszkodzenie wynikłe z powodu używania wyrobu niezgodnie z jego przeznaczeniem
Zwroty - Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w fizyczne posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towaru.
- Odstąpienie od umowy dla swojej ważności wymaga złożenia przez klienta pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego wraz z towarem i dowodem zakupu na adres:
Agencja Reklamowa SPOKO
ul. Migdałowa 12
61-612 Poznań
Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego.
- Witryna Przypinki.pl nie prowadzi sprzedaży gotowych towarów. Wszystkie wyroby oferowane przez Witrynę są wykonane dla konkretnego Nabywcy, zgodnie ze złożonym przez niego zamówieniem.