Nakład* | Cena za 1 szt. |
---|---|
Więcej / mniej cen - kliknij |
Nakład* to liczba identycznych produktów.
Cennik obejmuje całkowity koszt przypinki.
Produkcja przypinek: 1-5 dni roboczych.
Od 50 przypinek - indywidualny projekt gratis.
System rabatowy dla agencji reklamowych.
Rodzaj | Dopłata za 1 szt. |
---|---|
Dodatkowy powtarzalny napis (np. z nazwą szkoły, przedszkola, grupy czy klasy) | Pow. 50 szt. GRATIS |
Personalizacja (indywidualny nadruk na każdym egzemplarzu, np. nazwisko, imię lub numer) | |
Podkładka (plastikowy krążek z magnesem) do mocowania przypinek magnetycznych na odzieży Obejrzyj film |
Projekt przypinki otwieracz-magnes dla klasy 1C został zaprojektowany z myślą o wyróżnieniu tej konkretnej grupy uczniów oraz umożliwieniu personalizacji w zależności od różnych okoliczności czy wydarzeń. Na środku przypinki otwieracz-magnes Klasa 1C znajduje się duży niebieski napis z nazwą klasy "1C", co stanowi klarowny znak identyfikacyjny dla uczniów tej grupy. Zarówno na górze, jak i na dole przypinki otwieracz-magnes Klasa 1C, po łuku, przewidziano miejsce na dodatkowe napisy, co daje możliwość umieszczenia nazwy szkoły, nazwy imprezy (np. Dzień Dziecka, wycieczka szkolna) lub innego istotnego tekstu. Całość projektu utrzymana jest na zielonym tle, co nadaje mu przyjemnego i energetycznego charakteru. Przypinki otwieracz-magnes dla pierwszoklasistów mają nie tylko funkcję identyfikacyjną, ale także integracyjną i budującą wspólnotę. Dla uczniów klasy 1C stanowią one swoisty symbol przynależności do nowego środowiska szkolnego oraz pierwszy krok w drodze do samodzielności i nauki. Przypinki otwieracz-magnes mogą być noszone z dumą, będąc zarazem pamiątką z pierwszego roku nauki, a także sposobem na budowanie więzi między uczniami i wspieranie atmosfery przyjaźni w klasie.
Przypinka otwieracz-magnes to uniwersalny gadżet, który warto mieć przy sobie lub powiesić na lodówce. A kiedy najdzie nas ochota na otwarcie zakapslowanej butelki z zimnym napojem, przypinka okaże się naszym sprzymierzeńcem w gaszeniu pragnienia.